Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als u niet tevreden bent met een product of twijfels heeft, kunt u het binnen 30 dagen retourneren. Neem eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Zodra wij de retourzending ontvangen hebben, storten wij binnen 5 dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Bij Sara Julia streven we ernaar bestellingen snel te verwerken. Als u op een werkdag vóór 23:00 uur bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt. De levertijd voor de meeste producten bedraagt doorgaans 6 tot 10 werkdagen, omdat deze direct door onze leveranciers worden verzonden.
Welke verzendkosten worden in rekening gebracht?
Bij Sara Julia nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, zodat er voor u geen extra kosten zijn.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb opgegeven?
Het is uw verantwoordelijkheid om het juiste afleveradres op te geven. We doen ons best om de verwerking en verzending snel te laten verlopen, daarom is er vaak slechts een kort tijdsbestek om een fout adres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u een verkeerde afleveradres heeft opgegeven.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, voor alle zendingen bieden wij een Track & Trace-functie aan. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een link naar de bestelstatuspagina, waar u de actuele status van uw levering kunt volgen. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.